Boczne skręty kół

Boczne skręty kół ograniczone przez jeden zderzak przyspawany do przedniej osi i wyposażony w śruby regulacyjne współpracujące z dodatkową dźwignią kierownicy. Poprzeczne drążki kierownicze zabezpieczone nakładkami zaciskowymi. Regulacja zbieżności przez obracanie tulei pośrednich na długich poprzecznych drążkach kierowniczych. Płytki zapadkowe na czołowej powierzchni drzwi, zabezpieczające przed niespodziewanym otwarciem drzwi podczas wypadku (możliwość zastosowania w poprzednich modelach). Dodatkowa dysza nadmuchu ciepłego powietrza w środku tablicy rozdzielczej (możliwość zastosowania w poprzednich modelach). Nowe oprawki wtykowe do podłączenia przewodów do reflektorów. Tarcze kół z wycięciami w celu lepszego odprowadzania ciepła od bębnów hamulcowych i zmniejszenia ciężaru koła (możliwość zastosowania w poprzednich modelach). Płaskie ozdobne kołpaki kół. [patrz też: wynajem samochodów gdańsk, wynajem samochodów Katowice, wynajem samochodów warszawa ] Bębny hamulcowe z użebrowanymi piastami, co zapobiega ich odkształcaniu się. Szersze 0 6 mm bębny hamulcowe tylnych kół (do miejsca przylegania koła do obrzeża bębna). Wskutek tego zwiększony rozstaw kół z 1288 do 1300 mm (możliwość przeróbki starszych modeli). Nowe zalecenie wysokości ciśnienia w ogumieniu tylnych kół: 1,7 kG/cm2 przy obciążeniu 1 lub 2 osób i 1,8 kG/cm2 przy pełnym obciążeniu (wszystkie modele, również starsze). Karmann-Ghia. Wyłączniki wycieraczki i Świateł umieszczone po lewej stronie szybkościomierza. Główna wiązka przewodów elektrycznych nie w prawej belce obramowania dachu, a w lewym dolnym obramowaniu kadłuba. Akumulator z lewej strony w pomieszczeniu silnika. Wcześniej włączająca się prądnica o zmniejszonej średnicy, ze 105 do 90 mm. Prędkość biegu jałowego 700+800 obr/min jako bardziej odpowiednia do jazdy na krótkich odcinkach w zimie, a oprócz tego mniej trujących gazów w spalinach. Gaźnik z przedłużoną dźwignią pompki przyspieszającej z dwoma otworami na zawleczkę, w celu zmiany ilości wtryskiwanego paliwa. Sprzęgło z modelu VW 1300 zastosowano w modelu VW 1200 A. Dzięki ulepszonym dźwigienkom wyciskowym otrzymano Większą siłę docisku tarcz sprzęgła. Zastosowano stabilizator sprężysty w tylnym zawieszeniu, aby zmniejszyć przechył pojazdu na krzywiźnie. W związku z tym zastosowano bardziej elastyczne drążki skrętne w tylnym zawieszeniu. Zmieniono średnicę drążka na 21 mm i kąt napięcia wstępnego do 20 0. Rozstaw kół tylnej osi zwiększono 0 58 mm do 1380 mm. Wskutek tego wydłużono linki hamulca ręcznego i zmieniono przewody hamulcowe. Zastosowano skrzynkę 10-bezpiecznikową, zamiast 8-bezpiecznikowej. Zastosowano nową stacyjkę składającą się z dwóch części: blokady kolumny kierownicy i wyłącznika zapłonu. W razie uszkodzenia wymienia się cylinder ryglujący, a nie cały zamek kierownicy. Wprowadzono jednakowe klucze do wyłącznika zapłonu i zamków drzwi. Ryglowanie drzwi za pomocą przycisków zabezpieczających w ramach okien. Do otwierania drzwi od wewnątrz dźwignie odciągane, jak w modelu VW 1600. Zamki zapadkowe, jak w modelu VW 1600 (lepsze zabezpieczenie przeciwko przypadkowemu otwarciu sie drzwi).

Powiązane tematy z artykułem: wynajem samochodów Katowice wynajem samochodów Katowice wynajem samochodów warszawa