Dźwignia sterująca dopływ gorącego powietrza do tunelu nadwozia

Drzwi są zawieszone na przedniej krawędzi. Obicie wewnętrzne drzwi jest mocowane na zatrzaskach, korba podnoszenia szyby bocznej jest ustalona sprężyną, którą przy demontażu należy wypchać przyrządem z cienkiej blachy.

Zderzaki przedni i tylny są mocowane do nadwozia za pomocą dwóch śrub z tulejkami odległościowymi i nakrętkami.

Do ogrzewania wnętrza nadwozia samochodu służy powietrze nagrzanej od gorących części silnika. [patrz też: wypożyczalnia samochodów Warszawa, loty tandemowe, parking lotnisko Chopina ]

Obieg ciepłego powietrza jest następujący. Chłodne powietrze pobrane z zewnątrz jest tłoczone przez dmuchawę i kierowane na gorące żebra głowicy i cylindrów. Po nagrzaniu dopływa do przewodu o dużej średnicy, na którego wejściu wprowadzonym do centralnego tunelu znajduje się przepustnica z dźwignią. Za pomocą tej przepustnicy i dźwigni można regulować dopływ gorącego powietrza do dalszej części centralnego tunelu, na którego końcu, w pobliżu pedału gazu, jest umieszczone pionowe zakończenie, doprowadzające powietrze do komory zamocowanej pod tablicą rozdzielczą. Z tej komory, zależnie od ustawienia dźwigni sterującej lub dodatkowych przepustnic, gorące powietrze może być kierowane na boki (w okolicy nóg kierowcy i pasażera), do wnętrza lub na szybę przednią (a dalej w górne partie wnętrza nadwozia). Do wnętrza nadwozia może być również doprowadzone chłodne powietrze z zewnątrz (podczas ruchu samochodu) przez opuszczone szyby boczne w drzwiach lub przez boczne okienka obrotowe w przedniej części drzwi.

Nawiew chłodnego powietrza do wnętrza nadwozia jest również możliwy przy całkowicie zamkniętych szybach bocznych. Przy ruchu samochodu do przodu powietrze dostaje się szczelinami do wnętrza bagażnika, skąd przy otwartej przepustnicy (sterowanej cięgnem) może być doprowadzone do górnej części komory, a następnie przewodem na szybę przednią i górną część nadwozia. Przy odpowiednich położeniach dźwigni sterujących można mieszać gorące powietrze doprowadzane z układu ogrzewania z chłodnym powietrzem doprowadzanym z przodu przez szczeliny i w ten sposób uzyskiwać pośrednie temperatury.

Powiązane tematy z artykułem: loty tandemowe parking lotnisko Chopina Wynajem aut Poznań