Hydrauliczny hamulec nożny

Ulepszony napęd zaworów. Lepsza izolacja spodu nadwozia. Podsufitka ze zmywalnego tworzywa sztucznego (tylko w wersji Export). Nowy składany uchwyt dachu przesuwnego. Od kwietnia. Hydrauliczny hamulec nożny (w wersji Standard). Ogrzewanie świeżego powietrza przez układ chłodzenia. Regulacja ogrzewania tylnej części nadwozia. Od lutego. Zmieniona tuleja drążków przełączania biegów oraz zmieniony przegub drążka zmiany biegów (obudowa z blachy stalowej) z prowadnikami gumowymi, co zapobiega wyskakiwaniu biegów i zmniejsza hałaśliwość. Zmniejszona średnica koła pasowego z 234 do 208 mm i w związku z tym skrócony pasek klinowy do 1000 mm oraz zmniejszona hałaśliwość dmuchawy. Od sierpnia. Wspornik pompy paliwa z odmiennego tworzywa sztucznego (o barwie brunatnej), co zapobiega zakleszczaniu się popychacza pompy. Szersza osłona lampy tylnej tablicy rejestracyjnej. Dach odkładany zamiast zwijano-przesuwnego (w modelu Cabriolet). Pierścieniowy przycisk sygnału dźwiękowego. Zmieniony kształt klamek drzwi, odlewanych pod ciśnieniem ze stopu lekkiego i polerowanych.  [patrz też: wynajem samochodów gdańsk, samochody luksusowe, krotoski cichy otomoto ] Siedzenia i oparcia przednich foteli bardziej elastyczne i cieńsze, dzięki czemu uzyskano więcej miejsca z tyłu nadwozia. Powiększone pomieszczenie na bagaż. Osłony przeciwsłoneczne większe i obrotowo-przesuwne. Główna wiązka przewodów elektrycznych nie w lewej belce obramowania dachu, lecz w dolnym lewym obramowaniu kadłuba. Szyby obrotowe przednich drzwi ze zmienionym zamknięciem. Zmieniony rozdzielacz zapłonu — krzywka przerywacza trzeciego cylindra przesunięta jest 0 2 0 w kierunku opóźnienia zapłonu (od silnika nr 115 000 001). Od października. Między pompą paliwa a gaźnikiem w silniku o mocy 34 KM wbudowano zawór zwrotny. Wyciskowe łożysko kulkowe sprzęgła z pierścieniem z tworzywa sztucznego (w silnikach od nr 115 162 922). Od listopada. Model VW 1200 A zastępuje model VW Standard. Wzbogacono wyposażenie, całkowicie synchronizowana skrzynka biegów„ nadwozie w kilku wariantach barw lakieru. Skrzynkę biegów z pełną synchronizacją można zastosować do wcześniejszych silników od nr 4 630 938. Krótsze śruby wsporników osi dźwigienek zaworów. Zmniejszony luz zaworów. W zimnym silniku luz zaworów ssących i wydechowych wynosł 0,1 mm. Od grudnia. Zmniejszono średnice talerzyków popyhaczy z 29,5 do 28,5 mm. Talerzyki popychaczy grubsze 0 1 mm. Większość części sprzęgła wzmocniona. Od lutego. W skrzynce biegów przekonstruowano wsteczny bieg tak, aby nie wyskakiwał podczas pochylenia samochodu. Zastosowano dłuższe kołki rozpierające szczęki hamulcowe, co przy skróconym skoku pedału hamulca zapewnia równomierne działanie mechanizmu hamulcowego. Wprowadzono jarzmo wyrównawcze hamulca ręcznego. Od marca. Metalowe przewody świec zapłonowych zamieniono grafitowymi. W celu uniknięcia stuków zastosowano podkładki faliste zawiasów drzwi. Od maja. Zastosowano cynkowany wałek zasłon nadmuchu gorącego powietrza, co zapobiega jego zakleszczaniu się. Od sierpnia. Wprowadzono model VW 1300 oraz VW 1200 A z silnikiem 34 KM i kompletnym podwoziem VW 1300 (stabilizator poprzeczny, rolkowa przekładnia kierownicza).

Powiązane tematy z artykułem: krotoski cichy otomoto otomoto siedlce samochody luksusowe