nowy volkswagen golf

Skrzynka biegów

Skrzynka biegów znajduje się we wspólnej obudowie z przekładnią główną. Wszystkie biegi do przodu są zsynchronizowane. I i II bieg mają synchronizatory typu Renault, a III i IV — typu Borg-Warner. Obsługa skrzynki biegów ogranicza się do sprawdzania poziomu, uzupełniania i wymiany oleju co 15 tys. km oraz do obserwacji jej działania podczas jazdy, a także oględzin przed i po pracy. Poziom oleju w obudowie skrzynki biegów powinien sięgać otworu wlewowego (rys. 1.25). Poziom oleju należy sprawdzać podczas każdej obsługi okresowej i w razie potrzeb...

Więcej »

Amortyzatory teleskopowe

Przeguby prawych drążków kierowniczych z lewym i prawym gwintem. Obudowa skrzynki biegów ze stopu lekkiego. Ulepszone przełożenie hamulców mechanicznych. Linki hamulcowe w osłonach z tworzywa sztucznego. Dwukanałowy układ ogrzewczy. Pokrywa bagażnika otwierana cięgłem z wnętrza samochodu.. Nadwozia pokrywane lakierem z żywic syntetycznych w wykonaniu Limuzyna Export. Miedziano-azbestowa uszczelka między cylindrem i głowicą. Rura ssąca i wstępna komora ogrzewcza przykryte osłoną ze stopu lekkiego. Automatyczna regulacja układu chłodzenia za pomocą termo...

Więcej »

Dacia

Prędkość obrotowa silnika na biegu jałowym powinna wynosić 750...800 obr/min. Najbardziej prawidłowo regulacje biegu jałowego może przeprowadzić stacja obsługi, która dysponuje obrotomierzem i analizatorem spalin. Czynność tę może jednak wykonać również z dostateczną dokładnością każdy użytkownik samochodu. Kolejność czynności powinna być przy tym następująca: - wykręcić dyszę biegu jałowego i przedmuchać ją sprężonym powietrzem; — sprawdzić drożność dławika, który znajduje się w przewodzie doprowadzającym powietrze do kole...

Więcej »

Ciężka polineuropatia wczesnego pochodzenia w cukrzycy insulinozależnej - badanie kliniczne i patologiczne cd

Co 500 km lub raz w tygodniu, przy zimnym silniku, sprawdzić poziom oleju i jeżeli zajdzie konieczność, uzupełnić. Poziom oleju powinien zawsze zawierać się między znakami MIN i MAX wybitymi na miarce. Odległość między znakami MIN i MAX odpowiada około 1 kg oleju. Co 10 000 km, ale nie rzadziej niż co 6 miesięcy, należy olej wymienić. Olej należy spuszczać przy gorącym silniku. Olej spuszcza się po odkręceniu korka spustowego w misce olejowej silnika. W celu ułatwienia ściekania oleju należy zdjąć korek wlewu i - wyjąć miarkę poziomu oleju.

http://www.grzejnikidekoracyjne.biz.pl 751#toyota radom używane , #komis żory , #otomoto audi a8 , #ceny autostrady włochy , #odstąpienie od umowy oc , #opel krupniki , #mclaren p1 otomoto , #x6 bmw suv , #urząd celny koszalin , #pasy transportowe z napinaczem , #audi a4 b9 ceny ,