momenty dokręcania śrub kół tabela

Obsługa resoru i wahaczy

Obsługa resoru polega na okresowym sprawdzaniu dokręcenia śrub i nakrętek mocujących, stanu gum w obejmach, gumy zderzaka oraz stanu elementów metalowo-gumowych (silentbloków) wciśniętych w ucha resoru. W razie znacznego zestarzenia się gumy, śladów rozwarstwienia oraz stwierdzenia luzów spowodowanych zużyciem gumy silentbloki należy wymienić (w ASO). W czasie eksploatacji samochodu, zależnie od jej intensywności i rodzaju dróg, po których samochód jest eksploatowany, resor może utracić swe własności sprężyste, wskutek czego zmniejszy się prześwit samochodu, czyli odległość spodu nadwozia w jego najniższy...

Więcej »

Obsługa silnika

Silnik samochodu Dacia 1300, jak i cały samochód, jest licencyjną wersją samochodu Renault 12, który ukazał się we Francji w drugiej połowie 1969 roku. Silnik ten był już stosowany w ostatnich modelach samochodu Renault 10. Mimo niezbyt nowoczesnych rozwiązań, silnik jest trwały i ma wiele zalet. Wał korbowy oparty na 5 łożyskach, wał rozrządu w żeliwnym kadłubie silnika, zawory są umieszczone w jednym rzędzie w aluminiowej głowicy (uruchamiane popychaczami). Na niższych biegach można bez trudności osiągnąć 7000 obr/min. Silnik jest bardzo elastyczny. [przypisy: wypożyczalnia aut warszawa, wypożyczalnia pr...

Więcej »

Odpowietrzanie układu hamulcowego

Odpowietrzenie układu hamulcowego ze względu na podstawowe znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy należy przeprowadzić dokładnie, najlepiej w ASO wyposażonej w specjalne urządzenia do odpowietrzania hamulców. Jeżeli jednak odpowietrzenie ma być wykonane we własnym zakresie, należy przestrzegać poniższych zasad. Do odpowietrzania potrzebna będzie druga osoba, która zajmie miejsce kierowcy w samochodzie. Następnie należy przygotować zespół oraz sprawdzić poziom płynu hamulcowego w zbiorniku (ewentualnie uzupełnić); Minimalna, dopuszczalna grubość zużytych okładzin (w najcieńszym miejscu) wynosi 1,5 mm. Okładziny...

Więcej »

Genomika, niepełnosprawność intelektualna i autyzm

Ważniejsze połączenia gwintowe pojazdu powinny być dokręcane kluczem dynamometrycznym, który zapewnia prawidłowy montaż i współpracę części. Jest to szczególnie ważne dla bardziej odpowiedzialnych połączeń, w których zbyt słabe dokręcenie spowodować może pogorszenie szczelności lub co gorzej bezpieczeństwa jazdy (np. elementy układu kierowniczego). Za silne dokręcenie wywołuje nadmierne naprężenia w częściach łączonych, powodujące zerwanie śruby lub gwintu w nakrętce ewentualnie otworze. [więcej w: wypożyczalnia samochodów Warszawa, otomoto chojnice, gorlice i okolice ] Samochód Polski FIAT 126P j...

Więcej »
http://www.medycynapracy.net.pl 751#toyota radom używane , #komis żory , #otomoto audi a8 , #ceny autostrady włochy , #odstąpienie od umowy oc , #opel krupniki , #mclaren p1 otomoto , #x6 bmw suv , #urząd celny koszalin , #pasy transportowe z napinaczem ,