targi samochodowe warszawa

Odpowietrzanie

W celu wyregulowania luzu pedału hamulca należy poluzować nakrętkę i przesunąć tłoczysko tak, aby na końcu pedału uzyskać luz 5 mm. Po regulacji nakrętkę trzeba dokręcić. Po przebiegu 10 tys. km należy sprawdzić grubość nakładek hamulcowych przednich hamulców, natomiast po przebiegu 20 tys. km — grubość okładzin szczęk hamulcowych tylnych hamulców. Grubość nakładek hamulcowych nie powinna być mniejsza niż 7 mm, natomiast szczeki hamulcowe nie mogą ocierać łbami nitów o bębny hamulcowe. Nie wolno wymieniać nakł...

Więcej »

Momenty dokręcania śrub i nakrętek

Ważniejsze połączenia gwintowe pojazdu powinny być dokręcane kluczem dynamometrycznym, który zapewnia prawidłowy montaż i współpracę części. Jest to szczególnie ważne dla bardziej odpowiedzialnych połączeń, w których zbyt słabe dokręcenie spowodować może pogorszenie szczelności lub co gorzej bezpieczeństwa jazdy (np. elementy układu kierowniczego). Za silne dokręcenie wywołuje nadmierne naprężenia w częściach łączonych, powodujące zerwanie śruby lub gwintu w nakrętce ewentualnie otworze. [więcej w: wypożyczalnia samochodów ...

Więcej »

Obsługa układu hamulcowego

Samochód Polski FIAT 126P ma dwa rodzaje hamulców - zasadniczy dwuobwodowy hydrauliczny (działający na wszystkie koła) oraz pomocniczy, ręczny (mechaniczny) działający na koła tylne. Dwuobwodowy hamulec zasadniczy jest uruchamiany pedałem, który jest związany przez popychacz z dwuobwodową pompą hamulcową. Płyn hamulcowy pod wysokim ciśnieniem wytworzonym przez pompę (proporcjonalnym do nacisku na pedał) poprzez system przewodów hamulcowych działa na tłoczki umieszczone w cylinderkach hamulcowych kół i spowoduje docisk szczęk hamulcowych d...

Więcej »

Budownictwo wczoraj i dzis : eVolo 04: Ponowne wyobrażenie o współczesnym muzeum, wystawie i przestrzeni kosmicznej

Samochodem Polski FIAT 126P (pomimo silnika o niedużej mocy i małej pojemności skokowej) można holować przyczepki towarowe lub przyczepy kempingowe o masie nie przekraczającej 400 kg - dla przyczep z hamulcem, lub 290 kg - dla przyczep bez hamulca. Holowanie przyczepy wymaga zamontowania haka holowniczego o końcówce kulistej wraz ze wspornikiem w tylnej części samochodu. Ze względu na bezpośredni wpływ wspornika i haka na bezpieczeństwo jazdy elementy te powinny być wykonane szczególnie starannie w odpowiednio wyposażonych warsztatach. Z...

Więcej »
http://www.poradnikmedyczny.com.pl 751#toyota radom używane , #komis żory , #otomoto audi a8 , #ceny autostrady włochy , #odstąpienie od umowy oc , #opel krupniki , #mclaren p1 otomoto , #x6 bmw suv , #urząd celny koszalin , #pasy transportowe z napinaczem ,