Podwójny zbiornik płynu hamulcowego,wykonany z przezroczystego tworzywa, jest mocowany z lewej strony bagażnika.Korek wlewu zapewnia utrzymanie ciśnienia atmosferycznego nad płynem,a jednocześnie chroni wnętrze bagażnika przed wylewaniem płynu. Część lewa zbiornika (w widoku od tyłu) zasila obwód kół przednich, a prawa - obwód kół tylnych.
Obsługa zbiornika polega na sprawdzeniu co 500 km, a zawsze przed każdą długa jazdą, poziomu płynu, który powinien sięgać 14 ... 16 mm poniżej górnej płaszczyzny zbiornika. Dzięki przezroczystości ścianek zbiornika do oc...
Luz koła kierownicy uważa się za normalny, jeżeli przy kołach ustawionych do jazdy na wprost nie przekracza 8...10 cm, mierzony na obwodzie. Najczęściej nadmierny luz zauważalny na kole kierownicy jest spowodowany zużyciem sworzni kulistych układu kierowniczego, a nie samej przekładni kierowniczej. Dlatego też wytwórnia zaleca przegląd układu kierowniczego nie rzadziej niż co 15 tys. km przebiegu.
ZÄ™batkowa przekÅ‚adnia kierownicza nie wymaga okresowego smarowania. Jedynie w przypadku jej demontażu zaleca siÄ™ usunąć stary smar i przed montażem napeÅ‚nić olejem przekÅ...
Niekiedy zdarza się, że mimo długotrwałego odpowietrzania wraz z płynem hamulcowym wciąż wydobywają się pęcherzyki. Przyczyną tego jest przedostawanie się powietrza do układu hamulcowego przez nieszczelne połączenia lub uszkodzone przewody. Konieczne jest wówczas odnalezienie i usunięcie nieszczelności.
Wskutek zużywania się okładzin ciernych szczęk hamulcowych oraz wydłużania się napinanych cięgieł, konieczna jest okresowa kontrola oraz regulacja hamulca awaryjnego. Hamulec awaryjny reguluje się wówczas, gdy hamulce kół tylnych są prawidłowo wyregulowane i...