rafcar zielona góra

Cięgna i przepustnice sterowania ogrzewaniem i przewietrzaniem

Obsługa nadwozia polega przede wszystkim na utrzymaniu czystości powierzchni zewnętrznych oraz wnętrza. Mycie nadwozia powinno być przeprowadzane z użyciem dużej ilości wody o niewielkim ciśnieniu. Korzystne jest dodanie do wody ogólnie dostępnych szamponów do mycia nadwozia (stosowanie innych płynów, jak np. środki piorące, działa niszcząco ha lakier). Mycie nadwozia należy rozpocząć od dolnych części podwozia (wraz z kołami). Następnie należy spryskać całe nadwozie niezbyt silnym strumieniem wody, a dalej stosując szczotkę o miękkim włosiu myć, poczynając od śr...

Więcej »

Obsługa okresu docierania

Przebieg w okresie zasadniczego docierania samochodu wynosi 1000 km. Nie wolno wówczas przekraczać prędkości 90 km/h. Pełną moc silnika można wykorzystywać dopiero po przebiegu 3000 km, tj. po okresie całkowitego dotarcia samochodu. Układ smarowania nowego silnika jest napełniony fabrycznie specjalnym olejem firmy ELF lub DACIA w gatunku D. Olej ten jest przeznaczony na pierwszy okres docierania. [hasła pokrewne: Wypożyczalnia samochodów Gdańsk, wypożyczalnia samochodów gdańsk lotnisko, wypożyczalnia samochodów gdynia ] Obsługa po przebiegu między 500 a 1000 km o...

Więcej »

Amortyzatory teleskopowe

Przeguby prawych drążków kierowniczych z lewym i prawym gwintem. Obudowa skrzynki biegów ze stopu lekkiego. Ulepszone przełożenie hamulców mechanicznych. Linki hamulcowe w osłonach z tworzywa sztucznego. Dwukanałowy układ ogrzewczy. Pokrywa bagażnika otwierana cięgłem z wnętrza samochodu.. Nadwozia pokrywane lakierem z żywic syntetycznych w wykonaniu Limuzyna Export. Miedziano-azbestowa uszczelka między cylindrem i głowicą. Rura ssąca i wstępna komora ogrzewcza przykryte osłoną ze stopu lekkiego. Automatyczna regulacja układu chłodzenia za pomocą termostatu. Nowe t...

Więcej »

Gdy w obrebie kciuka przecieciu uleglo tylko krótkie sciegno prostownika

Luz koła kierownicy uważa się za normalny, jeżeli przy kołach ustawionych do jazdy na wprost nie przekracza 8...10 cm, mierzony na obwodzie. Najczęściej nadmierny luz zauważalny na kole kierownicy jest spowodowany zużyciem sworzni kulistych układu kierowniczego, a nie samej przekładni kierowniczej. Dlatego też wytwórnia zaleca przegląd układu kierowniczego nie rzadziej niż co 15 tys. km przebiegu. Zębatkowa przekładnia kierownicza nie wymaga okresowego smarowania. Jedynie w przypadku jej demontażu zaleca się usunąć stary smar i przed montażem napełnić olejem przekładniowy...

Więcej »
http://www.korekcja-wzroku.com.pl 751#komis żory , #otomoto audi a8 , #ceny autostrady włochy , #odstąpienie od umowy oc , #opel krupniki , #mclaren p1 otomoto , #x6 bmw suv , #urząd celny koszalin , #pasy transportowe z napinaczem , #audi a4 b9 ceny ,