Fartuchy za przednimi kołami

W czasie jazdy po mokrej, a zwłaszcza błotnistej nawierzchni zanieczyszczenia wyrzucane do tyłu przez koła przednie pokrywają boczne części nadwozia, sięgając do przetłoczenia drzwi. W celu znacznego zmniejszenia brudzenia boków nadwozia - za kołami przednimi zamontować można fartuchy przeciwbłotne. Fartuchy takie wykonane z gumy ze wzmocnionymi obrzeżami mocuje się wkrętami do ścianki wewnętrznej nakola błotnika przedniego. Fartuchy można również wykonać we własnym zakresie, zwracając uwagę aby przy zewnętrznej części błotnika sięgały dość wysoko - co zwiększa ich skuteczność. [więcej w: Wypoży...

Pasy bezpieczeństwa na przednich siedzeniach

Polski FIAT 126P jest wyposażony seryjnie w dwa pasy bezpieczeństwa na przednich siedzeniach, montowane w FSM. Stosowanie pasów bezpieczeństwa jest podstawowym środkiem gwarantującym bezpieczeństwo osób jadących w razie wypadku. Z wielu doświadczeń prowadzonych przez wytwórnie samochodów i instytucje badawcze, jak również z analizy wypadków wynika, że bez właściwie założonych i zapiętych pasów kierowca i pasażerowie w czasie silnego zderzenia pod wpływem dużych sił bezwładności nieuchronnie uderzają o wewnętrzne elementy nadwozia ponosząc ciężkie obrażenia. [przypisy: wypożyczalnia samochodów Warszaw...

Reflektory halogenowe

Do samochodu 126P można stosować krajowe reflektory halogenowe dalekosiężne, które spełniają wymagania obowiązujących przepisów, a jednocześnie mają wiele wspólnych części z uprzednio opisywanymi reflektorami przeciwmgłowymi (np. obudowa, mocowanie, żarówka H355 W itp.). Zasadnicza różnica między obydwoma rodzajami reflektorów to szyba o innych rowkach oraz brak daszka osłaniającego na żarówce. Przełącznik reflektorów montuje się z prawej strony tablicy (z oryginalnym przełącznikiem świateł i przyciskiem spryskiwacza szyby). Połączenie elektryczne obu reflektorów z instalacją elektryczną samochodu n...

Tracheal Allotransplantation po wycofaniu terapii immunosupresyjnej ad

Sprzęt i narzędzia do układania utrzymania torów. Do układania i utrzymania torów należy stosować specjalny sprzęt i narzędzie, które umożliwiają dobre i sprawne wykonanie pracy. Do podnoszenia i przesuwania torów służą drągi stalowe o długości od 2,5 do 4 m i ciężarze t - 12 kg. Nacinanie podkładów drewnianych w celu nadania szynie odpowiedniego pochylenia poprzecznego wykonuje się tak zwanym toporem francuskim. Do przenoszenia i przesuwania szyn i podkładów używa się kleszczy, a do wbijania szyniaków do podkładów służy specjalny młot szyniaki wyciąga się z podkładów za pomocą łomu-łapy.

Najnowsze zdjęcia w galerii autokup:

228#otomoto zamość , #moto gratka , #inchcape otomoto , #olx wągrowiec , #rowiński wajdemajer otomoto , #autoryzowany serwis audi warszawa , #otomoto chojnice , #gorlice i okolice , #auto gratka , #jeep warszawa ,