honda repsol cbr 125

Gaśnica samochodowa

Do samochodu 126P najlepiej nadaje się nieduża, lekka gaśnica samochodowa o masie około 0,5 kg. Gaśnica powinna.być montowana w miejscu łatwo dostępnym dla jadących, a więc wewnątrz nadwozia. W 126P dogodnym miejscem jest wewnętrzna ściana nadwozia przed drzwiami prawymi, przy narożniku błotnika prawego (przed siedzeniem pasażera) Uchwyt gaśnicy (dostarczany wraz z gaśnicą) wykonany z blachy stalowej mocuje się dwoma wkrętami od wewnątrz nadwozia. Gaśnica oparta na podstawie w górnej części jest zamocowana obejmą (bez luzu), z możliwością szybkiego wyjęcia. [patrz też: wypożycza...

Więcej »

Układ chłodzenia

Przymusowy układ chłodzenia z odśrodkową pompą jest zabezpieczony zaworem w pokrywie zbiornika wyrównawczego, który otwiera się w razie wystąpienia w układzie nadciśnienia lub podciśnienia. Zmiany objętości cieczy chłodzącej kompensuje zbiornik wyrównawczy. Między znakami „maxi i „mini” w zbiorniku mieści się 0,5 dm3 cieczy. Układ chłodzenia, połączony z układem ogrzewania ma 22 złącza. Układ .chłodzenia ma pojemność 5 dm3 , a razem z układem ogrzewania 5,5 dm 3 . Wytwórnia napełnia układ chłodzenia płynem B— LIFROM — 69, który n...

Więcej »

Zabezpieczenie antykorozyjne samochodu

Samochód 126P jest fabrycznie zabezpieczony przed korodującym działaniem różnych czynników (woda, substancje chemiczne itp.) oraz przed działaniem erozyjnym (np. we wnękach błotników, na krawędziach blach itp.). Ze względu na stałe działanie tych czynników (których intensywność zależy od sposobu eksploatacji) - fabryczne zabezpieczenie jest czasowe i w przeciętnych warunkach krajowych wystarczające na co najmniej 1 rok. [patrz też: Wypożyczalnia samochodów Gdańsk, wypożyczalnia samochodów gdańsk lotnisko, wypożyczalnia samochodów gdynia ] Wykaz środków do konserwacji antykorozy...

Więcej »

Intensywność poważnych zdarzeń niepożądanych w teście SPRINT

Ciśnienie należy kontrolować za pomocą sprawdzonego ciśnieniomierza w oponach chłodnych, najlepiej przed rozpoczęciem jazdy, ponieważ po dłuższej jeździe temperatura opon wzrasta i powoduje zwiększenie ciśnienia wewnątrz ogumienia. Ciśnienie w ogumieniu ma wpływ nie tylko na trwałość bieżnika i bocznych części opony ale również na „trzymanie się drogi, a nawet zużycie paliwa. Przy zbyt niskim ciśnieniu, na skutek zwiększonego ugięcia opony, wzrasta jej temperatura w czasie jazdy, maleje trwałość bieżnika oraz boków, a w dodatku rosną opory toczenia, pojawia się charaktery...

Więcej »
http://www.stomatologwarszawa.org.pl 751#komis żory , #otomoto audi a8 , #ceny autostrady włochy , #odstąpienie od umowy oc , #opel krupniki , #mclaren p1 otomoto , #x6 bmw suv , #urząd celny koszalin , #pasy transportowe z napinaczem , #audi a4 b9 ceny ,