Obsługa amortyzatorów przednich

W samochodzie 126P stosowane są amortyzatory hydrauliczne podwójnego działania. W głównym cylindrze, zamkniętym od góry pierścieniem, porusza się tłoczysko wraz z tłokiem i zaworkami. W dolnej części cylindra znajduje się zaworek, który steruje przepływem płynu z cylindra głównego do zewnętrznego. Górna część tłoczyska jest mocowana do nadwozia, natomiast część dolna cylindra (z odpowiednim trzpieniem) - jest mocowana do zawieszenia kół przednich. Tłumienie drgań koła jest wynikiem dławienia przepływu płynu amortyzatorowego przez otworki zaworków. Co 10 000 km nale...

Kąt pochylenia koła

Jeżeli zmierzone wartości nie odpowiadają podanym należy zdemontować i sprawdzić zwrotnice oraz górne i dolne wahacze. Gdyby naprawa lub wymiana tych Części nie dała rezultatu, świadczy to o nieprawidłowej geometrii nadwozia (najprawdopodobniej części podłogowej). Rozbieżność kół tylnych powinna wynosić 0... 1,5 mm, kąt pochylenia koła 0...0030, rozstaw kół 1312 mm. Do sprawdzenia prawidłowości ustawienia kół służą przyrządy diagnostyczne. Nieprawidłowe ich ustawienie świadczy o uszkodzeniu (skrzywieniu) belki tylnego zawieszenia. Konieczna jest...

Obsługa układu zapłonu

Aby wymienić obydwa styki należy odkręcić mocowanie podstawy i poluzować mocowanie płaskiej sprężyny do obudowy. Po każdej regulacji lub wymianie styków należy sprawdzić obroty biegu jałowego silnika i kąt wyprzedzenia zapłonu (ewentualnie ustawić). Jeżeli pomimo właściwej regulacji aparatu zapłonowego silnik pracuje nieprawidłowo, jedną z przyczyn niedomagania może być uszkodzenie palca rozdzielacza, pęknięcie kopułki, obluzowanie lub wypadnięcie przewodu wysokiego napięcia z kopułki, przebicie kondensatora itp. Po wykryciu przyczyny niedomagania należy uszkodzone elementy...

Chromosomowa niestabilność i rak: złożona zależność z potencjałem terapeutycznym

Samochód Polski FIAT 126P ma dwa rodzaje hamulców - zasadniczy dwuobwodowy hydrauliczny (działający na wszystkie koła) oraz pomocniczy, ręczny (mechaniczny) działający na koła tylne. Dwuobwodowy hamulec zasadniczy jest uruchamiany pedałem, który jest związany przez popychacz z dwuobwodową pompą hamulcową. Płyn hamulcowy pod wysokim ciśnieniem wytworzonym przez pompę (proporcjonalnym do nacisku na pedał) poprzez system przewodów hamulcowych działa na tłoczki umieszczone w cylinderkach hamulcowych kół i spowoduje docisk szczęk hamulcowych do obracających się bębnów hamulcowych ...

Najnowsze zdjęcia w galerii autokup:

228#moto gratka , #inchcape otomoto , #olx wągrowiec , #rowiński wajdemajer otomoto , #autoryzowany serwis audi warszawa , #otomoto chojnice , #gorlice i okolice , #auto gratka , #jeep warszawa , #skoda używane ,