polonezy traki

Wymiana oleju silnikowego

Co 500 km lub raz w tygodniu, przy zimnym silniku, sprawdzić poziom oleju i jeżeli zajdzie konieczność, uzupełnić. Poziom oleju powinien zawsze zawierać się między znakami MIN i MAX wybitymi na miarce. Odległość między znakami MIN i MAX odpowiada około 1 kg oleju. Co 10 000 km, ale nie rzadziej niż co 6 miesięcy, należy olej wymienić. Olej należy spuszczać przy gorącym silniku. Olej spuszcza się po odkręceniu korka spustowego w misce olejowej silnika. W celu ułatwienia ściekania oleju należy zdjąć korek wlewu i - wyjąć miarkę poziomu oleju. Gdy spuszczanie oleju dobiega ko...

Więcej »

Antena

Antenę najlepiej zamontować w przedniej części nadwozia w pobliżu dolnej krawędzi szyby - z prawej lub lewej strony samochodu. W samochodzie mogą być stosowane zarówno anteny teleskopowe jak i prętowe, z dolną częścią sprężystą i odkręcaną częścią górną. Następnie należy sprawdzić połączenie przewodów elektrycznych odbiornika z głośnikiem, anteną i instalacją elektryczną samochodu i przeprowadzić próbę odbioru. Montaż anteny prętowej UnitraEltra (wykręcanej) należy przeprowadzić w kolejności:
- w wybranym miejscu nadwozia należ...

Więcej »

Zaczep do holowania przyczepy

Samochodem Polski FIAT 126P (pomimo silnika o niedużej mocy i małej pojemności skokowej) można holować przyczepki towarowe lub przyczepy kempingowe o masie nie przekraczającej 400 kg - dla przyczep z hamulcem, lub 290 kg - dla przyczep bez hamulca. Holowanie przyczepy wymaga zamontowania haka holowniczego o końcówce kulistej wraz ze wspornikiem w tylnej części samochodu. Ze względu na bezpośredni wpływ wspornika i haka na bezpieczeństwo jazdy elementy te powinny być wykonane szczególnie starannie w odpowiednio wyposażonych warsztatach. Z prawej tylnej (wystającej) strony wspornika powinien by...

Więcej »

Próba selekcji obrazowej i leczenia wewnątrznaczyniowego niedokrwiennego udaru mózgu AD 4

Drążki zawieszenia poprzeczne zewnętrzne, prawy oraz lewy mają nagwintowane zakończenia (sluza one regulacji zbieżności kół), w zakonczenia wkręcone są końcówki przegubów zaciskane w zakonczeniach opaskami ze śrubą oraz nakrętką. Przeguby ze sworzniem kulowym oraz miskami z tworzywa sztucznego nie powinny wymagac smarowania, są one juz dostatecznie zabezpieczone przed przedostaniem się do ich wnetrz kurzu wlasnie za pomocą osłon gumowych. Przeguby te różnią się pomiędzy sobą końcówkami nagwintowanymi tak iz na każdym drążku poprzecznie zewnętrznym umieszczone są dodatkowo przeguby z ko...

Więcej »
http://www.epsychoterapiawarszawa.info.pl 751#komis żory , #otomoto audi a8 , #ceny autostrady włochy , #odstąpienie od umowy oc , #opel krupniki , #mclaren p1 otomoto , #x6 bmw suv , #urząd celny koszalin , #pasy transportowe z napinaczem , #audi a4 b9 ceny ,