toyota rumia używane

Układ kierowniczy

Luz koła kierownicy uważa się za normalny, jeżeli przy kołach ustawionych do jazdy na wprost nie przekracza 8...10 cm, mierzony na obwodzie. Najczęściej nadmierny luz zauważalny na kole kierownicy jest spowodowany zużyciem sworzni kulistych układu kierowniczego, a nie samej przekładni kierowniczej. Dlatego też wytwórnia zaleca przegląd układu kierowniczego nie rzadziej niż co 15 tys. km przebiegu. Zębatkowa przekładnia kierownicza nie wymaga okresowego smarowania. Jedynie w przypadku jej demontażu zaleca się usunąć stary smar i przed montażem napełnić olejem przekładniowym ...

Więcej »

Szczelność układu chłodzenia

Bardziej dokładnie szczelność układu chłodzenia można sprawdzić przyrządem MS 554, który dostarcza wytwórnia samochodów. Najpierw należy przewód przyrządu połączyć z wlewem. chłodnicy, a na przewód zbiornika wyrównawczego założyć zacisk. Pompką ręczna wytwarza się ciśnienie 80 kpa. Obniżanie się ciśnienia, widoczne na manometrze, świadczy o nieszczelności układu. Po  zdjęciu zacisku można sprawdzić prawidłowość działania zaworu w pokrywie zbiornika.

Nieszczelności układu chłodzenia, oprócz wycieku mogą być przyczyną niedomagań s...

Więcej »

Wymiary otworu tablicy rozdzielczej na odbiornik Safari lub Akropol

Przed zamontowaniem odbiornika należy zdjąć pokrętła (z napisami siła głosu i strojenie) z obu osi potencjometrów (przez odkręcenie małych wkrętów umieszczonych prostopadle do osi pokrętła), zdjąć podkładki z tworzywa sztucznego, wykręcić ze skali dwa wkręty oraz zdjąć skalę wraz z ramką. Bardzo ważną czynnością jest sprawdzenie czy z tyłu odbiornika, przy wyjściu przewodów na blaszce zmiany biegunów, jest widoczny z góry znak ,,-. [hasła pokrewne: wypożyczalnia samochodów katowice, wypożyczalnia samochodów lublin, Wypożyczalnia samochodów Rzeszów ] Tak przy...

Więcej »

Czynnik odnowy krwinek

Ciśnienie należy kontrolować za pomocą sprawdzonego ciśnieniomierza w oponach chłodnych, najlepiej przed rozpoczęciem jazdy, ponieważ po dłuższej jeździe temperatura opon wzrasta i powoduje zwiększenie ciśnienia wewnątrz ogumienia. Ciśnienie w ogumieniu ma wpływ nie tylko na trwałość bieżnika i bocznych części opony ale również na „trzymanie się drogi, a nawet zużycie paliwa. Przy zbyt niskim ciśnieniu, na skutek zwiększonego ugięcia opony, wzrasta jej temperatura w czasie jazdy, maleje trwałość bieżnika oraz boków, a w dodatku rosną opory toczenia, pojawia się ...

Więcej »
http://www.budujemy.edu.pl 751#komis żory , #otomoto audi a8 , #ceny autostrady włochy , #odstąpienie od umowy oc , #opel krupniki , #mclaren p1 otomoto , #x6 bmw suv , #urząd celny koszalin , #pasy transportowe z napinaczem , #audi a4 b9 ceny ,