ford łódź otomoto

Obrotomierz

Prędkościomierz, w który wyposażone są wszystkie seryjnie produkowane samochody umożliwia kontrolę prędkości w czasie jazdy. Utrzymywanie silnika w optymalnym zakresie obrotów za pomocą prędkościomierza jest trudne. Dopiero zastosowanie obrotomierza, który wskazuje liczbę obrotów wału korbowego (w obr/min) umożliwia lepsze wykorzystanie charakterystyki silnika w każdych warunkach, co jest szczególnie ważne przy zmianie biegów w jeździe szybkiej. Przy hamowaniu biegami, zwłaszcza w górach, dzięki obrotomierzowi można nie przekraczać dopuszczalnych obrotów na każdym biegu. Dokładny obrotomierz ułat...

Więcej »

Obsługa układu kierowniczego

Układ kierowniczy składa się z wału kierownicy z obudową i kołem kierownicy, przekładni oraz układu drążków, przenoszących ruchy z kierownicy na koła jezdne. Objawami wzrastającego luzu w przekładni kierowniczej jest nadmierny luz obwodowy na kierownicy (obniżający bezpieczeństwo jazdy), spowodowany zużyciem części układu kierowniczego.

Przekładnia kierownicza

Okresowo (co 10 000 km) należy sprawdzić (w ASO) i ewentualnie wyregulować luz w przekładni kierowniczej, jeżeli luz obwodowy na kole kierownicy nie jest spowodowany zużytymi przegubami kulowymi uk...

Więcej »

Obsługa silnika

Silnik samochodu Dacia 1300, jak i cały samochód, jest licencyjną wersją samochodu Renault 12, który ukazał się we Francji w drugiej połowie 1969 roku. Silnik ten był już stosowany w ostatnich modelach samochodu Renault 10. Mimo niezbyt nowoczesnych rozwiązań, silnik jest trwały i ma wiele zalet. Wał korbowy oparty na 5 łożyskach, wał rozrządu w żeliwnym kadłubie silnika, zawory są umieszczone w jednym rzędzie w aluminiowej głowicy (uruchamiane popychaczami). Na niższych biegach można bez trudności osiągnąć 7000 obr/min. Silnik jest bardzo elastyczny. [przypisy: wypożyczalnia aut warszawa, wypo...

Więcej »

GRUZLICA PŁUC OSOB OTYŁYCH (TUBERCULOSIS PULMONUM ADbOSA)

Wiele osób uważa egzamin na prawo jazdy, za jeden z najtrudniejszych w życiu. Dlaczego? Otóż może dlatego, że podczas egzaminu na prawo jazdy, trzeba uważać na każdy szczegół, a każde nawet najdrobniejsze potknięcie oznacza w zasadzie wynik negatywny. Jeśli do tego dodamy negatywne nastawienie egzaminatorów oraz ogólną atmosferę, która panuje przy tym egzaminie, to już w ogóle wyłania się niemal dramatyczny obraz sytuacji. Do tej pory, zdający przejmowali się głównie częścią praktyczną egzaminu. Od niedawna nawet to się zmieniło. I tak testy teoretyczne ...

Więcej »
http://www.tarczeprostokatne.com.pl 751# , #toyota radom używane , #komis żory , #otomoto audi a8 , #ceny autostrady włochy , #odstąpienie od umowy oc , #opel krupniki , #mclaren p1 otomoto , #x6 bmw suv , #urząd celny koszalin ,