Punkty mocowania pasów bezpieczeństwa

Górne i dolne końce pasa są przykręcone do znajdujących się w nadwoziu otworów gwintowanych za pomocą śrub, podkładek i tulejek dystansowych dostarczonych przez producenta pasów. Po przykręceniu górnego mocowania pasa należy osłonić śrubę za pomocą plastykowej nakładki. W górnym mocowaniu pasa znajduje się również plastykowy wieszak, na który powinien być zakładany ruchomy koniec pasa z klamrą i zamkiem w okresie, kiedy kierowca lub pasażer nie korzystają z pasa. Taśma pasa wykonana z tkaniny stylonowej, nawet przy starannej obsłudze w wyniku częstego używania ulega zabrudzeniu. Poniewa...

Odpowietrzanie

W celu wyregulowania luzu pedału hamulca należy poluzować nakrętkę i przesunąć tłoczysko tak, aby na końcu pedału uzyskać luz 5 mm. Po regulacji nakrętkę trzeba dokręcić. Po przebiegu 10 tys. km należy sprawdzić grubość nakładek hamulcowych przednich hamulców, natomiast po przebiegu 20 tys. km — grubość okładzin szczęk hamulcowych tylnych hamulców. Grubość nakładek hamulcowych nie powinna być mniejsza niż 7 mm, natomiast szczeki hamulcowe nie mogą ocierać łbami nitów o bębny hamulcowe. Nie wolno wymieniać nakładek lub szczęk hamulcowych tylko w jednym kole — bez w...

Montaż odbiornika

Przed zamontowaniem odbiornika - w dnie wnęki należy wykonać jeden otwór okrągły o średnicy około 20 mm na przewody elektryczne z końcówkami wtykowymi, a do odbiornika przykręcić wsporniki. Przed zamontowaniem odbiornika do samochodu należy przewód z nasadką oznaczoną znakiem „ - połączyć ze złączem obudowy na tylnej ściance odbiornika (połączenie odbiornika z masą samochodu uzyskuje się przez kontakt obudowy z masą lub połączenie przewodem). Przewód zasilania odbiornika (oznaczony „ + z wmontowanym bezpiecznikiem 1,6 A) należy połączyć do wolnego zacisku „ B w skrzynce bezp...

Karta raportu badań klinicznych

Jeżeli zmierzone wartości nie odpowiadają podanym należy zdemontować i sprawdzić zwrotnice oraz górne i dolne wahacze. Gdyby naprawa lub wymiana tych Części nie dała rezultatu, świadczy to o nieprawidłowej geometrii nadwozia (najprawdopodobniej części podłogowej). Rozbieżność kół tylnych powinna wynosić 0... 1,5 mm, kąt pochylenia koła 0...0030, rozstaw kół 1312 mm. Do sprawdzenia prawidłowości ustawienia kół służą przyrządy diagnostyczne. Nieprawidłowe ich ustawienie świadczy o uszkodzeniu (skrzywieniu) belki tylnego zawieszenia. Konieczna jest wówczas napraw...

Najnowsze zdjęcia w galerii autokup:

228#rowiński wajdemajer używane , #krotoski cichy otomoto , #otomoto starogard gdański , #otomoto siedlce , #samochody luksusowe , #krotoski otomoto , #otomoto krotoski , #otomoto zamość , #moto gratka , #inchcape otomoto ,