PIC-508

Pasy bezpieczeństwa na przednich siedzeniach

Polski FIAT 126P jest wyposażony seryjnie w dwa pasy bezpieczeństwa na przednich siedzeniach, montowane w FSM. Stosowanie pasów bezpieczeństwa jest podstawowym środkiem gwarantującym bezpieczeństwo osób jadących w razie wypadku. Z wielu doświadczeń prowadzonych przez wytwórnie samochodów i instytucje badawcze, jak również z analizy wypadków wynika, że bez właściwie założonych i zapiętych pasów kierowca i pasażerowie w czasie silnego zderzenia pod wpływem dużych sił bezwładności nieuchronnie uderzają o wewnętrzne elementy nadwozia ponosząc ciężkie obrażenia. [przypisy: wypożyczalnia s...

Więcej »

Wymiana oleju silnikowego

Co 500 km lub raz w tygodniu, przy zimnym silniku, sprawdzić poziom oleju i jeżeli zajdzie konieczność, uzupełnić. Poziom oleju powinien zawsze zawierać się między znakami MIN i MAX wybitymi na miarce. Odległość między znakami MIN i MAX odpowiada około 1 kg oleju. Co 10 000 km, ale nie rzadziej niż co 6 miesięcy, należy olej wymienić. Olej należy spuszczać przy gorącym silniku. Olej spuszcza się po odkręceniu korka spustowego w misce olejowej silnika. W celu ułatwienia ściekania oleju należy zdjąć korek wlewu i - wyjąć miarkę poziomu oleju. Gdy spuszczanie oleju dobiega ko...

Więcej »

Szyny ukladane na lukach powinny byc wygiete do potrzebnej krzywizny w zaleznosci od promienia luku

Szyny układane na łukach powinny być wygięte do potrzebnej krzywizny w zależności od promienia łuku. Przejście z toru o normalnej szerokości do szerokości w łuku i z toru bez przechyłki do pewnej przechyłki oraz na odwrót dokonuje się na prostej przejściowej o długości około 30,0 m bądź też przyjmując na każdy milimetr poszerzenia jeden metr prostej przejściowej. Skrajnia (obrysie). Przy wykonywaniu wszelkich budowli oraz robót torowych pomiary być zawsze zachowane wymiary skrajni. Utrzymanie torów. Najczęstszymi uszkodzeniami torów są ich odkształcenia w płaszczyźnie poziome...

Więcej »

Mutacje w COQ2 w rodzinnej i sporadycznej wielo-systemowej atrofii AD 6

Obrotnice. Dla zmiany kierunku zwłaszcza w miejscach wąskich, gdzie nie można zastosować rozjazdu iglicowego, w torach krzyżujących się pod kątem prostym, stosuje się obrotnice rozmaitych konstrukcji. Obrotnica tarczowa Tr - 2 produkowana przez przemysł krajowy według PN/B- -15-32, składa się ze stalowej płyty podstawowej nieruchomej o wymiarach 1250 X 1250 mm, do której są przymocowane wzdłuż krawędzi tarczy ruchomej odcinki szyn, tworzące skrzyżowania torów pod kątem prostym. Szyny te, dla uniknięcia wstrząsów przy wprowadzaniu na nie wagonika, ściśle odpowiadają co do profilu szynom toró...

Więcej »
http://www.mirand-nazar.com.pl 751#opel krupniki , #mclaren p1 otomoto , #x6 bmw suv , #urząd celny koszalin , #pasy transportowe z napinaczem , #audi a4 b9 ceny , #cenniki nowych samochodów , #mercedes sprinter ceny , #powłoki kwarcowe , #suv honda cr v ,