Dwa nowe modele Lambo w Genewie?

Amortyzatory teleskopowe

Przeguby prawych drążków kierowniczych z lewym i prawym gwintem. Obudowa skrzynki biegów ze stopu lekkiego. Ulepszone przełożenie hamulców mechanicznych. Linki hamulcowe w osłonach z tworzywa sztucznego. Dwukanałowy układ ogrzewczy. Pokrywa bagażnika otwierana cięgłem z wnętrza samochodu.. Nadwozia pokrywane lakierem z żywic syntetycznych w wykonaniu Limuzyna Export. Miedziano-azbestowa uszczelka między cylindrem i głowicą. Rura ssąca i wstępna komora ogrzewcza przykryte osłoną ze stopu lekkiego. Automatyczna regulacja układu chłodzenia za pomocą termostatu. Nowe tłoki Autothermik z pływającymi sworzn...

Więcej »

Uszkodzenia akumulatora

Innym uszkodzeniem alternatora, powodującym brak ładowania akumulatora (sygnalizowane zapaleniem lampki kontrolnej) może być przebicie miedzy szczotkami. Aby to sprawdzić, należy połączyć dwa przewody z zaciskami akumulatora (w jednym z nich jest włączona szeregowo żarówka), a z drugiej strony końcówki przewodów — z wkrętami. Zapalenie się żarówki świadczy o przebiciu. Przynajmniej co 10 tys. km należy zdjąć kopułkę rozdzielacza zapłonu, oczyścić jej styki, obejrzeć szczotkę węglową wraz ze sprężynką oraz sprawdzić stan i odstęp styków przerywacza. Styczki nie powinny mieć wżerów i zanieczyszc...

Więcej »

Wymiana oleju silnikowego

Co 500 km lub raz w tygodniu, przy zimnym silniku, sprawdzić poziom oleju i jeżeli zajdzie konieczność, uzupełnić. Poziom oleju powinien zawsze zawierać się między znakami MIN i MAX wybitymi na miarce. Odległość między znakami MIN i MAX odpowiada około 1 kg oleju. Co 10 000 km, ale nie rzadziej niż co 6 miesięcy, należy olej wymienić. Olej należy spuszczać przy gorącym silniku. Olej spuszcza się po odkręceniu korka spustowego w misce olejowej silnika. W celu ułatwienia ściekania oleju należy zdjąć korek wlewu i - wyjąć miarkę poziomu oleju. Gdy spuszczanie oleju dobiega końca, dobrze jest w...

Więcej »

poradnia uzależnień wołomin ad

Drążki zawieszenia poprzeczne zewnętrzne, prawy oraz lewy mają nagwintowane zakończenia (sluza one regulacji zbieżności kół), w zakonczenia wkręcone są końcówki przegubów zaciskane w zakonczeniach opaskami ze śrubą oraz nakrętką. Przeguby ze sworzniem kulowym oraz miskami z tworzywa sztucznego nie powinny wymagac smarowania, są one juz dostatecznie zabezpieczone przed przedostaniem się do ich wnetrz kurzu wlasnie za pomocą osłon gumowych. Przeguby te różnią się pomiędzy sobą końcówkami nagwintowanymi tak iz na każdym drążku poprzecznie zewnętrznym umieszczone są dodatkowo przeguby z końcówkami o przeciw...

Więcej »
Dwa nowe modele Lambo w Genewie? 751#mclaren p1 otomoto , #x6 bmw suv , #urząd celny koszalin , #pasy transportowe z napinaczem , #audi a4 b9 ceny , #cenniki nowych samochodów , #mercedes sprinter ceny , #powłoki kwarcowe , #suv honda cr v , #toyota elbląg ,