Sprzet i narzedzia do ukladania utrzymania torów

Sprzęt i narzędzia do układania utrzymania torów. Do układania i utrzymania torów należy stosować specjalny sprzęt i narzędzie, które umożliwiają dobre i sprawne wykonanie pracy. Do podnoszenia i przesuwania torów służą drągi stalowe o długości od 2,5 do 4 m i ciężarze t - 12 kg. Nacinanie podkładów drewnianych w celu nadania szynie odpowiedniego pochylenia poprzecznego wykonuje się tak zwanym toporem francuskim. Do przenoszenia i przesuwania szyn i podkładów używa się kleszczy, a do wbijania szyniaków do podkładów służy specjalny młot szyniaki wyciąga się z podkładów za pomocą łomu-łapy.

Obsługa amortyzatorów przednich

W samochodzie 126P stosowane są amortyzatory hydrauliczne podwójnego działania. W głównym cylindrze, zamkniętym od góry pierścieniem, porusza się tłoczysko wraz z tłokiem i zaworkami. W dolnej części cylindra znajduje się zaworek, który steruje przepływem płynu z cylindra głównego do zewnętrznego. Górna część tłoczyska jest mocowana do nadwozia, natomiast część dolna cylindra (z odpowiednim trzpieniem) - jest mocowana do zawieszenia kół przednich. Tłumienie drgań koła jest wynikiem dławienia przepływu płynu amortyzatorowego przez otworki zaworków. Co 10 000 km należy sprawdzić działanie amortyz...

Obsługa silnika

Silnik samochodu Dacia 1300, jak i cały samochód, jest licencyjną wersją samochodu Renault 12, który ukazał się we Francji w drugiej połowie 1969 roku. Silnik ten był już stosowany w ostatnich modelach samochodu Renault 10. Mimo niezbyt nowoczesnych rozwiązań, silnik jest trwały i ma wiele zalet. Wał korbowy oparty na 5 łożyskach, wał rozrządu w żeliwnym kadłubie silnika, zawory są umieszczone w jednym rzędzie w aluminiowej głowicy (uruchamiane popychaczami). Na niższych biegach można bez trudności osiągnąć 7000 obr/min. Silnik jest bardzo elastyczny. [przypisy: wypożyczalnia aut warszawa, wypożyczalni...

Podwójna przekladnia pasowa

Dętkę naprawioną lub nową, zapasową, można założyć na koło dopiero po sprawdzeniu wnętrza opony i usunięciu przyczyny uszkodzenia ogumienia (np. gwoździa). Przed włożeniem należy dętkę posypać talkiem i oczyścić wnętrze opony. Dętkę należy wkładać do wnętrza opony zaczynając od zaworu, na który po przełożeniu przez otwór w tarczy koła trzeba zakręcić koniec pompki, aby uniknąć wsunięcia się całego zaworu do opony. Po ułożeniu dętki wewnątrz opony we wgłębieniu tarczy należy: -     przekładać łyżką krawędź opony do wnętrza tarczy, zaczynając od strony przeciwnej do poło...

Najnowsze zdjęcia w galerii autokup:

228#otomoto siedlce , #samochody luksusowe , #krotoski otomoto , #otomoto krotoski , #otomoto zamość , #moto gratka , #inchcape otomoto , #olx wągrowiec , #rowiński wajdemajer otomoto , #autoryzowany serwis audi warszawa ,