Końcowym elementem montażu jest połączenie elementów układu z instalacją elektryczną samochodu:
– drugiego złącza szyby z przekaźnikiem,
– wyłącznika szyby z przekaźnikiem, ze skrzynką bezpieczników,(przy zacisku bezpiecznika 16A) oraz z wolną lampką kontrolną w zestawie wskaźników,
– przekaźnika ze skrzynką bezpieczników.
Ze względu na dodatkowe obciążenie akumulatora – szybę ogrzewaną (zwłaszcza dla modeli z prądnicą prądu stałego) powinno się włączać w warunkach rzeczywistej potrzeby. [przypisy: Wypożyczalnia samochodów Gdańsk, wypożyczalnia samochodów gdańsk lotnisko, wypożyczalnia samochodów gdynia ]
Podczas parkowania samochodu w czasie opadów deszczu lub śniegu tylne fragmenty zespołu napędowego pokrywają się wodą lub topniejącym śniegiem, który przedostaje się przez podłużne otwory chłodzące wykonane w pokrywie komory silnika wysokiego napięcia, złącza przewodów itp. mogą być powodem trudności przy rozruchu (w przypadku np. przedostawania się wody przez przetartą lub popękaną izolację przewodów). Z drugiej strony -w czasie eksploatacji zimowej w mieście krótkie przejazdy nie pozwalają na doprowadzenie silnika do właściwej temperatury – co niekorzystnie wpływa na zużycie paliwa i trwałość silnika.
Z tego względu celowe jest stosowanie osłon pokrywy komory silnika. Najprostszym rozwiązaniem jest przeprowadzenie przez pionowe wycięcia szerokiej taśmy plastykowej – co może być stosowane głównie przy krótkich jazdach miejskich w niskich temperaturach. Czytaj dalej Osłona pokrywy komory silnika