Aby wymienić obydwa styki należy odkręcić mocowanie podstawy i poluzować mocowanie płaskiej sprężyny do obudowy. Po każdej regulacji lub wymianie styków należy sprawdzić obroty biegu jałowego silnika i kąt wyprzedzenia zapłonu (ewentualnie ustawić). Jeżeli pomimo właściwej regulacji aparatu zapłonowego silnik pracuje nieprawidłowo, jedną z przyczyn niedomagania może być uszkodzenie palca rozdzielacza, pęknięcie kopułki, obluzowanie lub wypadnięcie przewodu wysokiego napięcia z kopułki, przebicie kondensatora itp. Po wykryciu przyczyny niedomagania należy uszkodzone elementy wymienić na nowe. [więcej w: auto gratka, jeep warszawa, wypożyczalnia samochodów ]
Podstawowym zabiegiem obsługowym jest możliwie częste sprawdzanie poziomu elektrolitu (co miesiąc lub co 2500 km). Poziom elektrolitu należy sprawdzać na poziomo ustawionym samochodzie przy akumulatorze zimnym (w czasie pracy temperatura akumulatora podnosi się), po zdjęciu plastykowej pokrywki. Czytaj dalej Obsługa układu zapłonu