Boczne skręty kół

Boczne skręty kół ograniczone przez jeden zderzak przyspawany do przedniej osi i wyposażony w śruby regulacyjne współpracujące z dodatkową dźwignią kierownicy. Poprzeczne drążki kierownicze zabezpieczone nakładkami zaciskowymi. Regulacja zbieżności przez obracanie tulei pośrednich na długich poprzecznych drążkach kierowniczych. Płytki zapadkowe na czołowej powierzchni drzwi, zabezpieczające przed niespodziewanym otwarciem drzwi podczas wypadku (możliwość zastosowania w poprzednich modelach). Dodatkowa dysza nadmuchu ciepłego powietrza w środku tablicy rozdzielczej (możliwość zastosowania w poprzednich modelach). Czytaj dalej Boczne skręty kół

Model VW 1300

Pojemność silnika zwiększona z 1192 do 1285 cm3 przez zastosowanie wału korbowego z silnika VW 1500/1600 (zwiększony skok do 69 mm). Moc silnika 40 KM przy 4000 obr/min. Zwiększenie stopnia sprężenia do 7,3. Kąt wyprzedzenia zapłonu 7,5 0 . Skok tłoka zwiększony z 64 do 69 mm. Czytaj dalej Model VW 1300