Wewnętrzne pokrycie drzwi i boczne pokrycie tylnej części nadwozia bez listew ozdobnych. Podłokietniki na obu drzwiach (z wyjątkiem VW 1300 A). Węższe listwy ozdobne na pokrywie bagażnika, drzwiach i bocznych płaszczyznach nadwozia. Do mocowania listew zastosowano zamiast stalowych zatrzasków zatrzaski z tworzywa sztucznego. Zmieniono pokrywę silnika. Czytaj dalej Kabriolet seryjny z silnikiem 1,5 L
Boczne skręty kół
Boczne skręty kół ograniczone przez jeden zderzak przyspawany do przedniej osi i wyposażony w śruby regulacyjne współpracujące z dodatkową dźwignią kierownicy. Poprzeczne drążki kierownicze zabezpieczone nakładkami zaciskowymi. Regulacja zbieżności przez obracanie tulei pośrednich na długich poprzecznych drążkach kierowniczych. Płytki zapadkowe na czołowej powierzchni drzwi, zabezpieczające przed niespodziewanym otwarciem drzwi podczas wypadku (możliwość zastosowania w poprzednich modelach). Dodatkowa dysza nadmuchu ciepłego powietrza w środku tablicy rozdzielczej (możliwość zastosowania w poprzednich modelach). Czytaj dalej Boczne skręty kół
Model VW 1300
Pojemność silnika zwiększona z 1192 do 1285 cm3 przez zastosowanie wału korbowego z silnika VW 1500/1600 (zwiększony skok do 69 mm). Moc silnika 40 KM przy 4000 obr/min. Zwiększenie stopnia sprężenia do 7,3. Kąt wyprzedzenia zapłonu 7,5 0 . Skok tłoka zwiększony z 64 do 69 mm. Czytaj dalej Model VW 1300
Hydrauliczny hamulec nożny
Ulepszony napęd zaworów. Lepsza izolacja spodu nadwozia. Podsufitka ze zmywalnego tworzywa sztucznego (tylko w wersji Export). Nowy składany uchwyt dachu przesuwnego. Od kwietnia. Czytaj dalej Hydrauliczny hamulec nożny
Amortyzatory teleskopowe
Przeguby prawych drążków kierowniczych z lewym i prawym gwintem. Obudowa skrzynki biegów ze stopu lekkiego. Ulepszone przełożenie hamulców mechanicznych. Linki hamulcowe w osłonach z tworzywa sztucznego. Dwukanałowy układ ogrzewczy. Czytaj dalej Amortyzatory teleskopowe