Środki te mają być wykorzystane planowo, przez wzajemne uzupełnianie się. Jeżeli już obecnie niektóre przewozy kolejowe przejmuje transport samochodowy, to dzięki temu następuje odciążenie kolei i podnosi się jej wydajność. Samochody przejmują przewozy wartościowych towarów na odległości stosunkowo krótkie, uciążliwe dla transportu kolejowego. W ruchu osobowym kolej zostaje odciążona od uciążliwego ruchu podmiejskiego i miejskiego przynajmniej o tyle, o ile dalszy wzrost tego ruchu przypadnie na autobusy i odciąży linie kolejowe. Należy sądzić, że z biegiem czasu ruch autobusowy przejmie całkowicie ruch lokalny, a wtedy skończy się okres rozbudowy sieci lokalnych kolejek. Jeżeli weźmie się pod uwagę zastosowanie samochodu w gospodarce państw o szeroko rozbudowanym przemyśle motoryzacyjnym (np. ZSRR), można sądzić, że ruch samochodowy rozwiąże wszystkie trudności przewozowe, zbliży miasto do wsi oraz umożliwi szybką i rentowną wymia nę dóbr gospodarczych. Przy tym mechanizacja przemysłu wiejskiego i rolnictwa przez zastosowanie samochodu i ciągnika podniesie wartość produkcji. W związku z tym dostosowana do ruchu samochodowego sieć drogowa, na której można się poruszać szybko, łatwo, bezpiecznie i tanio, jest nie tylko korzystna, lecz i konieczna, i to zarówno dla samego samochodu i związanego z nim przemysłu motoryzacyjnego, jak i dla całej gospodarki narodowej. [podobne: motofrajda, autoryzowany serwis audi warszawa, gorlice i okolice ]
Powiązane tematy z artykułem: autoryzowany serwis audi warszawa gorlice i okolice motofrajda