lellek opole otomoto

Motoryzacja w Polsce

Motoryzacja w Polsce rozwinęła się zaskakująco szybko oraz intensywnie. Dawno temu nikt się pewnie nie spodziewał tak szybkiego postępu. Tak naprawdę początki typowej motoryzacji w naszym kraju sięgają czasów sprzed I wojny światowej. O ile wówczas, w Warszawie było zarejestrowanych tylko czterysta samochodów, o tyle już w okresie międzywojennym liczba ta w Polsce sięgała do czterdziestu tysięcy. Warto wspomnieć, że wówczas najwięcej samochodów na świecie znajdowało się w Stanach Zjednoczonych. Było to wówczas siedemdzie...

Więcej »

Obsługa układu hamulcowego

Samochód Polski FIAT 126P ma dwa rodzaje hamulców - zasadniczy dwuobwodowy hydrauliczny (działający na wszystkie koła) oraz pomocniczy, ręczny (mechaniczny) działający na koła tylne. Dwuobwodowy hamulec zasadniczy jest uruchamiany pedałem, który jest związany przez popychacz z dwuobwodową pompą hamulcową. Płyn hamulcowy pod wysokim ciśnieniem wytworzonym przez pompę (proporcjonalnym do nacisku na pedał) poprzez system przewodów hamulcowych działa na tłoczki umieszczone w cylinderkach hamulcowych kół i spowoduje docisk szczęk hamulcowych do obracających się bębnów...

Więcej »

Dacia

Prędkość obrotowa silnika na biegu jałowym powinna wynosić 750...800 obr/min. Najbardziej prawidłowo regulacje biegu jałowego może przeprowadzić stacja obsługi, która dysponuje obrotomierzem i analizatorem spalin. Czynność tę może jednak wykonać również z dostateczną dokładnością każdy użytkownik samochodu. Kolejność czynności powinna być przy tym następująca: - wykręcić dyszę biegu jałowego i przedmuchać ją sprężonym powietrzem; — sprawdzić drożność dławika, który znajduje się w przewodzie doprowadzającym powietrze do kolektor...

Więcej »

Zagrożenia związane z Salmeterolem

Niekiedy zdarza się, że mimo długotrwałego odpowietrzania wraz z płynem hamulcowym wciąż wydobywają się pęcherzyki. Przyczyną tego jest przedostawanie się powietrza do układu hamulcowego przez nieszczelne połączenia lub uszkodzone przewody. Konieczne jest wówczas odnalezienie i usunięcie nieszczelności. Wskutek zużywania się okładzin ciernych szczęk hamulcowych oraz wydłużania się napinanych cięgieł, konieczna jest okresowa kontrola oraz regulacja hamulca awaryjnego. Hamulec awaryjny reguluje się wówczas, gdy hamulce kół tylnych są prawidłowo wyregulowane ...

Więcej »
http://www.medycznie.edu.pl 751# , #toyota radom używane , #komis żory , #otomoto audi a8 , #ceny autostrady włochy , #odstąpienie od umowy oc , #opel krupniki , #mclaren p1 otomoto , #x6 bmw suv , #urząd celny koszalin ,